[Header+for+RCTonline2.jpg]

RCT - Laporan Xtvt...

Tuesday, February 10, 2009

kayuhan Bandar Puteri Jaya 11/2/09

Assalamualaikum semua...

Okey pagi nie aku dan kawan2 Yon,Fuad,Pak long dan Cik lee(abg Numly) telah buat kayuhan sekitar Puteri jaya.Abg Numly jadi marsyal kami kali ni.Sedikit pasal abg numly.Abg lee ni pesara MAS aku kenal masa pi beli gerek kat jln skerat hari tu,dia ajak aku kayuh dgn dia so hari ni kira first time la kami kayuh..

route kali ni :
start dari Rumah Yon>bdr perdana>kg serkam>masuk off road>keluar kt jln Sidam kiri>pekena teh O kt tmn Sidam Kiri>masuk blk off road>hill park>rehat kat tasik hill park blk rumah aku (Sahaq).jarak kayuhan dari odometer aku dalam 23 km..

Aku rasa trek ni mmg best dan kepada Rct yg lain bleh la plan bila nak mai SP plak.First dapat increase heartbeat dan peluh sudah semestinya berceghauu....

preparation sblum mula.sepol dah minat tuh..he.he..

acara biasa..posing dulu sblum kayuhan..

dah nak masuk off road dah ni..

Fuad tgh sedang buat full stenght. nak ligan bang lee kat depan nuu..

downhill..

nampak gunung kat depan tu..lmbat lg sampai ni..

sweeper Azlong..steady...


Abg lee dan fuad dok tunggu kawan tak sampai lg...

kan dah tercungap..siap plan nak bawa anak bkelah kt sini lg..

health talk kat tasik puteri hill park.Abg lee tu dah 56 tau steady lg..




0 Comments:

Related Posts with Thumbnails