[Header+for+RCTonline2.jpg]

RCT - Laporan Xtvt...

Friday, May 8, 2009

Laporan Kayuhan D'Legong Part 2

Tarikh : 5 dan 6 hb Mei 2009
Mula : Dataran PFK, Gurun
Jam mula : 8:30pg
Destinasi : Ulu Legong, Baling
Jam Sampai: 15:00 ptg
Melepak: 3 jam
Jarak : 69Km
Kelajuan: 35km/hr
Cuaca: Cantek
Geng RCT: Nyan46,Fuad,Pak Lan,Pok Ya, Amm ,Mizi ,Bad ,Fahrul ,Mie ,Sahaq ,Lie Harun, Ayen ,Paklong ,Megat ,Zale ,Sokri@bendang , Abai ,Firdhaus ,Rani@Marinda dan Yonotomo
Support Car: Mat Stim, Nasa,along, ameng(Cameraman),Labu,Mail Macha

Apa-apa pun tahniah di ucapkan kepada geng RCT kerana berjaya mengikuti aktiviti kayuhan ke Ulu Legong Hot Spring, Baling. Kemeriahan dapat dirasai pada hari tersebut yang disertai seramai 20 ahli geng RCT untuk menyahut cabaran Tour De’Legong. Walaupun pelbagai karenah dapat dilihat semasa kayuhan tetapi semangat kejantanan yang sangat kental ada pada geng RCT membuatkan mereka maintain kayuhan untuk sampai Ulu Legong Hot Spring.

Tidak dilupakan setinggi penghargaan kepada Abg Razif Baling kerana bertungkus lumus untuk menyediakan makan pada malam itu dan disamping undangan beliau yang tak dapat geng RCT penuhi untuk meragaih Gunung Inas pada petang itu disebabkan masa dan kepenatan yang sangat melampau walaupun nafsu yang mencanak-canak untuk menawan Gunung Inas ada pada jiwa geng rct.


1 Comment:

Anonymous said...

Sorry for my bad english. Thank you so much for your good post. Your post helped me in my college assignment, If you can provide me more details please email me.

Related Posts with Thumbnails